Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Ήντα τζιαιρούς εφτάσαμεν!!!

Τες προάλλες επετάχτηκα να παραλάβω τον γιο μου που το δημοτικόν, αφού έτυχεν να ήμουν σπίτι για λλίες μέρες.  Σταματώ το λοιπόν τζιαι τραβώ χειρόφρενον την ώραν ακριβώς που παίζει το κουδούνιν του σχολείου.  Κατεβαίνω που τ' αυτοκίνητον τζιαι πάω προς το καντζιέλλιν του σκολείου, στο οποίον αρκέψαν ήδη να συνάουνταν οι μιτσσιοί/ες.  Θωρώ έναν μιτσήν (πρώτην τάξην απ' ότι μου είπεν μετά ο γιος μου) τζιαι έρκεται προς το μέρος μου.  Εκολόσυρνεν την βαλιτσούαν του που την μιαν τζιαι το σακκούϊν του που την άλλην.  Κάθεται στο καρτερίμιν τζιαμέ ομπρός μου, καρτερώντας φαίνεται το δικόν του το "ταξί".  Δικλά αριστερά..τζιαι τι θωρώ!  Έναν σκουλαρικούΙν - κρικκούϊν παρακαλώ, να κρέμεται που το φτιν του, όπως του Σάκη του Μπουλά!  Έμεινα όπως τον χαντακωμένον τζιαι εθώρουν το.  Λαλώ που μέσα μου, "ρε άμπα τζιαι εν τίποτε καμιά σταγόνα νερό/δρώμα τζιαι γυαλλίζει, άμπα τζιαι εφάνην μου?"  Όϊ φίλε μου.  Ήμουν σωστός.  Τζιαι γυρίζει τζιαι ο μιτσής τζιαι λαλεί μου:  "Ήνταμ πον ρε μάστρε?"  Μάστρε?  Έτσι εφωνάζαμεν τους εφέδρους που έρκουνταν μες τα τάγματα για να καταταγούν.  Τέλοςπάντων.  "Τίποτε μάνα μου, έτο περιμένω τζιαι γω τον γιον μου.  Εν ώρα του".  "Α!"  λαλεί μου!
Έσιεν να φυρτώ ρε κοπελλια.  Έν τζιαι έχω τίποτε με το να βάλουν οι νέοι κανέναν σκουλαρικούιν, αλλά όϊ τζιαι που τα 6 τους!  Εν δαμέ που αρκέφκει τζιαι χαλά το πράμαν.  Άμαν που τα τωρά αρκέψει έτσι ο μιτσής, ως το λύκειο πώς εννά ναι?  Έν έσιει δασκάλους σιόρ να πουν των γονιών ότι απαγορεύονται τέθκοια μασκαραλλίκκια στο σχολείον?  
Ο Θεός πιον!

16 σχόλια:

  1. Ρε φιλέ τωρά φορεί σκουλαρίτζι, στο λύκειο έννα πατσαρκάσει καθηγητή.ΧΕΧΕΧΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. pppe... inta tziairous eftasamen ontws...
    Egw sthn prwth tou dhmotikou eprepe na piennw me sideromeno ton kollaron ths pothkias mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Postbabylon, εγώ αθθυμούμαι είσιεν κάθε Δευτέραν επιθεώρησην νυσιών που την δασκάλαν. Εστοιχίζαμεν τα πα στο θρανίον με το μαντηλάκιν το καθαρόν δίπλα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί ρε φίλε - σωστόν βέβαια - αλλά εν ανάγκη να πουν οι δασκάλοι των γονιών ότι απαγορεύονται τούτα στα σχολεία ?
    Οι ίδιοι οι γονιοί ήντα μπου λαλούν των παιθκιών τους?
    Σε πόση τάξη τα έχουν τζαι ήντα αρχές τους διούν?
    Εν που τζιαμαί που ξεκινά να πατταλεύκει το πράμα "μάστρεεεεε..." Τούτο το μάστρε εξανασηκώσαν το μόδα στο στρατό τζαι φακκά μου . "Μαστραππούθκια κωλόψαρα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ νευριάζω που κάμνουν των μωρών ανταύγιες που τα 5 τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμα τα 6χρονα κοριτσάκια παν σχολείο με τα σκουλαρικούθκια τους, που συνήθως τις τρύπες φκάλλουν τούς τες οι γονιοί τους που την γέννησή τους σχεδόν, τζιαι εν μας ενοχλεί, γιατί μας ενοχλεί το ίδιο πράμα πάνω σε ένα εξάχρονο αγοράκι? (φιλοσοφική η ερώτηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σκουλαρήκι εμένα δε με ενοχεί, δεν το θεωρώ κακό -αδιάφορη θα με άφηνε-, η συμπεριφορά του όμως? Να γυρίσει να σου πει ήντα πο ρε μάστρε?!! Αν είναι δυνατό. Εδώ πρέπει να εστιάσουν οι δάσκαλοι και οι γονείς, όχι στα σκουλαρήκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. to skoulariki kathayto fisika kai den mas enoxlei. omws to na valei skoulariki enas 6xronos se mia koinwnia opws ti diki mas, auto simeni kati. prospathei na dixei anexartitos apallagmenos apo kathe eidos elegxou apo ton opoiodipote. kai mallon ta exei kataferei. ayto den armozei se ena 6xrono giati den exei ti stixiodi noimosini gia na kathorisi ti zwi tou. to skoulariki, to re mastre kai to tsigaro se 1-2 xronia einai stoixia tis olis katastasis, kai epontai k alla...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κκουλλά, νοείται ότι εν ο γονιός που πρέπει να βάλει πρώτα σε τάξην το παιδίν του. Αλλά άμαν τον πέμπει έτσι σκέδιον, μετά να αναλάβουν οι δασκάλοι, η διευθύντρια. Να μεν τους δέχουνται μες την τάξη!
    Hecate, συμφωνώ, πρέπει να μπουν κάποια όρια...
    Ονειροπόλε, συμφωνώ πλήρως. Οι γονιοί θέλουν να αποδείξουν ότι ο γιόκας τους είναι υπεράνω αρχών?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κυρίως είναι θέμα του σχολείου να επιβάλει τάξη. ο κάθε γονιός μπορεί δηλαδή να στέλνει σχολείο το κοπελουί του όπως του κατέβει; πρέπει να υπάρχουν κανόνες και να τηρούνται. όχι να υπάρχουν απλά για να υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έλεος τι συμπεριφορά. σωστά είπεν η Λενι: ''μαστραππούθκια!''

    καλάν το σκολαρίτζςιν εν του το εφκάλασιν; μα φορούσιν ότι θέλουσιν πλεον ΤΖςΑΙ μέστα δημοτικά; ορπίζω να το έβαλεν μόλις εσκόλασεν.

    τελικά μερικοί Κυπραίοι ένναιν γονείς, έν υπηρέτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το θέμα έναιν το σκουλαρικούιν, αν θέλει ας έσιει τζιαι πάνω στο αρφάλλι για να μεν πώ αλλού. Έχει λαούς που μεγαλώνουν τα μωρά τους με τρύπες σε όλο το σώμα τζιαι tatoos πάνω στην φάτσα. Τούτο έναιν πρόβλημα, λαμβάνοντας το πολιτιστικο και κοινωνικό backround του καθενός. Εξάλλου ο καθένας κάμνει ότι θέλει με τα κοπελλούθκια του άμα εν τα βλάπτει, πόσο μάλλον άμα το ζητά το ίδιο το κοπελλούι. Το θέμα εν η συμπεριφορά τζιαι ο χαρακτήρας. Αν δώκουμε λλήν βάση πάνω σε στούτα παρά στο έξω,ο κόσμος μας θα γίνει πολύ καλύτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ατε τζιαι φορεί σκουλαρικούι για να καμαρώνουν οι γονιοί του ότι έχουν πολλλααααά μάγκα κοπελλούιν,τζιήνο του (μάστρε) που σου επέταξε μπορεί να ένι τζιαι σιηρόττερο που το κρικούι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τυχαίνει και η κόρη μου που είναι α' δημοτικού να έχει συμμαθητή με σκουλαρίκι. αυτός το έχει από το νηπιαγωγείο μάλιστα. επειδή τυχαίνει να είμαι δάσκαλος είμαι υπόχρεος να πω ότι ό,τι και να πεις στους γονιούς σύρνεις αφκά πας στον τοίχο. ο μιτσής δεν το ΄βαλε μόνος του έτσι κι αλλοιώς. επίσης συμφωνώ ότι δεν είναι θέμα το σκουλαρίκι αλλά η συμπεριφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή