Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Ζήστε για να σιέρεστε!

Εν πολλές φορές που με πνίει το δίκιον τωρά τελευταία.  Εν το λαλώ τούτον επειδή είμαι σίουρος ότι είμαι εγώ σωστό τζιαι οι άλλοι άδικοι με μέναν.  Εν πράματα που φαίνονται, άμαν ιζιεις μες τούντην "περιρρέουσαν ατμόσφαιραν" που μα πνίει...
Έναν πράμαν έχω να πω:  Γά.. τα ούλλα τούτα!  Γράψετέ τους κανονικά!  Τα μωρά μας τζιαι μεις νάμαστεν καλά, να έχουμεν υγείαν, να μπορούμεν να δουλεύκουμεν για να πιάννουμεν ππαράδες τζιαι να τους σιερούμαστιν!  Λυπούμαι τους τζείνους που τα φυλάουν.  Έτσι είμαι εγώ.  Αν δεν τα χαρείς τωρά, πότε?  Γι' αυτόν τζιαι κανονίζουμεν με το μωρόν πάντα έτσι κατασιοίμωνα έναν ταξιδάκιν 4-5 μέρες, να γεμώσουμεν τες παταρίες μας, να χαρούμεν λλίον τη ζωήν.  Κακοφαίνεται μου να πιάνω το δεκατον τρίτον τζιαι να τον έχω να κάθεται τζιαμέ...Τζιαι αρέσκει μου πολλά να μετρώ τες μέρες ώσπου να φύουμεν.  Τριανταμιάν τζιαι πόψε!  Τζιαι φέτος θα έχουμεν την πολλά καλήν παρέαν του κουμπάρου τζιαι της κουμέρας.  Ο κουμπάρος μου πίνει έναν ποτηρούϊν μπ΄ύραν τζιαι αρκέφκει τραουθκιές!  Θα μας ακούει η ούλλη η Πράγα! 
Όπως εθκέβαζα τζιαι πριν λλίον, χάνουμεν την υγείαν μας για να φκάλουμεν λεφτά τζιαι χάνουμεν τα μετά ούλλα για να έβρουμεν την υγείαν μας!  Ζούμεν μαντές τζιαι έν θα πεθάνουμεν ποττέ, τζιαι θα πεθάνουμεν χωρίς να ζήσουμεν???

7 σχόλια:

  1. Τζαι έσιει σου κάτι μπυρες η Πράγα... πολλά ωραία, πολλά ωραία, χρειάζεται.
    Το χρήμαν έτσι ένι, κάμνει πολλύ κακό, ακόμα τζαι συνειδήσεις αγοράζει. Γίνεσαι δέσμιος του τζαι τζυνηάς το συνέχεια. Σε συνδυασμό με την αζούλα του Κυπραίου (καλλύτερο/ακριβότερο από τον άλλον αυτοκίνητο, σπίτι, εξοχικό, κοσμήματα, ως τζαι νηπιαγωγείο high-classάτο για τα κακομαθημένα μας-τρομάρα μας )είναι το πιο επικύνδυνο cocktail για την υγεία μας που όπως λες πρέπει να την προσέχουμε.
    Αλλά τη δική σου φίλε μου νομίζω εν της έτζισεν καν !!! Υγειαν τζαι μακροημέρευσην καλό, με καθαρήν καρκιάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέκκιου φίλε μου, τζιαι στα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζαι η Πάφος κάμνει μας δηλαδή χε χε χε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ πολλά ωραία ζηλεύκω! πράγα, μπυρούα στην πλατεία του ρολογιού, καλή παρέα

    κάτι για να προσμένεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό είναι το σωστό. να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή ξεχωριστά γιατί δεν ξέρουμε πόσες στιγμές θα ζήσουμε. άντε καλά να περάσετε στην Πράγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κκουλλά, τζι η Πάφος εν ωραίος τόπος, εξωτικός..!
    Ρίτσα έσιει πολλά ωραίους τόπους, μπύρες τζιαι φαϊ, ειδικά μες τον Δεκέβρην που έσιει τζιαι περιπτερούθκια με λουκάνικα, σουβλάκια, βραστόν κρασίν με κανέλλαν...
    Μάνα, θέκκιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή