Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Λεπτομέρειες...


Εν κάτι πράματα που σχεδόν γίνουνται μόνα τους, χωρίς να το επιδιώξεις.  Πράματα που τα κάμνεις, ή ζιεις τα τζιαι σκέφτεσαι ότι αν τζιαι μιτσσιοπράματα, ή λεπτομέρειες, εν το αλατοπίπερο της ζωής.  Κάμνουν σε να ξαλαφρώνεις, να αθθυμάσαι ποιος είσαι, πού εισαι, πόσα επέρασες για να είσαι τζιαμέ που είσαι...
Εν πράματα απλά, καθημερινά, που πολλές φορές προσπερνάς τα τζιαι δεν καταλάβεις τίποτε.  Μερικές συγκυρίες όμως, βοηθούν να τα εντοπίσεις.
Ας πούμεν έναν ωραίον πρωϊνόν, να φκεις έξω στην βεράντα, που κας την περκολούαν που εκατάφερες τζιαι έστησες μόνος σου, να πιεις τον καφέν σου τζιαι να θκεβάσεις την εφημερίδαν σου.  Πρωϊν, πριν να ξυπνήσουν τα μωρά τζιαι αναγκάζουν σε να θκεβάσεις την ίδιαν πρότασην 17 φορές ώσπου να την καταλάβεις...
Ή οι πρώτες κουβεντούες του γιου μου του μιτσή.  Που προσπαθεί ακόμα να "κκοτσσιανιάσει" την κινητήν τζιαι ακίνητήν του περιουσίαν.  Δείχνει μου πράματα τζιαι λαλεί: "τούτο κο μου.  Τούτο?  Κο μου τούτο? "  Εγώ: "Ναι μάνα μου, εν δικό σου".  "Αααα! Κο μου!  Τούτο?  Κο σου τούτο?"  "Ναι τούτον εν δικό μου".  "Ααααα!  Κο μου τούτο...!"
Τζιαι εψές που έκαμεν μιαν ωραίαν λουβάναν η συμβία, τζιαι ήταν έτοιμη μετά που εππέσαν τα μωρά.  Έβαλαν μιαν κουππούαν ξίσιηλην, κάμποσες ελιούες μάυρες, έγειρα τζιαι μιαν ωραίαν κρασιάν....ΑΠΟΛΑΥΣΗ....Τζι ακόμα αν 'εβρεσιεν τζι έξω τζείνην την ώραν...
Αυτές οι λεπτομέρειες που λαλεί τζι ο φίλος μου ο Πλούταρχος....Κάμνουν την ζωήν ν' αξίζει, τζιαι τζείνους ή τζείνα που κάποτε ενοχλούν, να φαίνουνται πολλά πολλά μιτσιοί τζιαι γελοίοι...

17 σχόλια:

  1. Έπιασες το νόημα της ζωής θωρώ φίλε αφού την εφιλοσόφησες.
    Αρέσκει μου που είσαι δουλευτής τζαι της οικογένειας τζαι ειδικά απλός τζαι λιτός:
    λουβάνα, ελιούες τζαι κρασιάν (στερκόν έννεν?)

    Πόσα να θέλει ένας άνθρωπος για να περνά ωραία άμα έσιει την οικογενειακή θαλπωρή?
    Τζαι άφησ' τους άλλους τους μιτσιούς τζαι γελοίους να ζιουν το ψέμα τους, στον κόσμο τους, "τον κο τους κόσμο" ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκτός που την λουβάνα(εμείς εφάμεν τραχανα), τα άλλα ούλλα εν τα ίδια ρε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο χώρκατοι ακούγεστε θέε μου... που θα ελάλεν τζιαι η Ναστάσια :)

    Τζιαι εμείς τραχανάν εφάαμεν με τη συμβίαν τζιαι ήπιαμεν τζιαι την μιαν μας. Μια που τες απολαύσεις που εν προσιτή στον καθένα. Ίσως γι' αυτό να μεν την εκτιμούν κάποιοι.

    Φίλε μου νομίζω έπιασες το νόημα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Κκουλλάς: Νά σαι καλά φίλε μου. Σίουρα στερκόν!

    @ Ktino: Τζιαι ο τραχανάς εν καλός, αλλά την λουβάναν πάω την παραπάνω με κρασούϊν ή ζιβανιούδαν...

    @ Lexi_penitas" Γι' αυτόν τζιαι οι χώρκατοι εν πιο ευτιχισμένοι...Θέκκιου φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλλύτερα χώρκατος τζαι λεύτερος παρά της πόλης κλουβκιασμένος (που ούλλες τες απόψεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η λουβάνα εν η φατζή ή κάτι άλλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Extos tou oti den akoume tin idia mousiki emeis oi duo, oute ta idia fagita trwme. De mou aresei oute o Ploutarxos oute i louvana. Alla m aresei polu i pomilorotianisi!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ homo anisorropus:

    Έκαμες με τζιαι επεθύμησα την πάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εν πολλά "μάνα μου ρε" τούτο το ποστ! την λουβάνα εν την πεθυμώ αλλά σαν τον τραχανά ενεσιει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με κομματούθκια χαλλουμούι μέσα ο τραχανάς τζαι κάμποσο πιπέρι μαύρο (αρτύματα) εν ότι πρέπει. . . θρεπτικότατος τζαι πουρλότο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μοιαζουν τα σπιτι με σπιρτοκουτα,
    μοιαζουν μυρμηγκια οι ανθρωποι,
    το μεγαλυτερο ανακτορο,
    μοιαζει μ'ενα μικρουλι τοπι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. polla wraio to skiniko poy mas eperigrapses. touti en i kypros file mou. toutoi imasten emis!!! en xerw giati kapoioi to ypotimoun. en kalo tzai to xaviari den lew, alla san tin louvana me tes elies tes mavres tzai to krasi en eshi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. xaviari...prepei na to pkieroseis xontra gia nan kalo. Gi' afton en kala tzai ta afka tiw reggas, xexexexe.....apla pramata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Richie: Φίλε, τούτον το άσμαν εμπνέει με πολλά. για κάτι τέθκιο μιλώ τζι εγώ..

    @ oniropolos & Κκολλάς: Κοπιάστε φίλοι μου τζι εσείς, να φάμεν ότι γουστάρετε!!! Αλλό λλίον να βάλουμεν τζιαι τα λουκάνικα τα κρασάτα τζια τους παστουρμάες πάνω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή