Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Παοτόν!


Εννά μας παντρέψει με αρσενικόν τούτος ο γιος μου ο μιτσής!
Ρε κουμπάρε επαραδέχτηκα τον!  Είναι τρομερός. Άμαν πεινάσει, ό,τι θυμάται σιέρεται.  Ειδικά τωρά το καλοτζιαίριν, δώστου "καπούζιν", "παοτό", "μιμό"...ότι προφτάσει.
Εχτές το δείλις, εξύπνησεν, εκατέβην κάτω τζι αντάκωσεν.  Καρπούζιν, πριν λείψει επαράγγειλεν χυμόν, τζιαι μετά παγωτόν που το ψυγείον.  Άμαν ετέλειωσεν, είπα να τον πιάσω να πάμεν λλίον στον πεζόδρομον, να βουρήσει να τα καταλύσει.  Έπαιξεν κάμποσον τζιαι με τες σούσες, εβούρησεν, έπαιξεν με τα χώματα, εγέλασεν.
Άμαν ενύχτωσεν, έπια τον που το σιέριν να στραφούμεν, να κάμει μπάνιο τζιαι να τον βάλουμεν να ππέσει.  Σαν επερπατούσαμεν τζιαι έδειχνά του το φεγγαράκιν, τα σκυλάκια κλπ, γυρίζει θωρεί με τζιαι λαλεί: "Παπά, επείνασα!"
(Ά Παναγία μου), σκέφτουμαι, (αρκέψαμεν πάλε).
"Παπά, θέλω κόφλεκ".
"Καλάν μάνα μου, να πάμεν σπίτιν, να κάμεις μπάνιον, να φάεις με το γάλαν σου τζιαι να κοιμηθούμεν, εντάξει?"
"Θέλω παοτό".
"Μα αφού αφάμεν παγωτό σπίτιν".
"Εννά φάμεν σπίτιν?" (ολόγελος).
"Όϊ, ΕΦΑΜΕΝ σπίτιν , πριν φύουμεν".
"Έχει πίτιν παοτόν?"
(ΠΠΕεεε!)
"ΕΕΕΕΕ!  ΕΝ-ΝΑ ΦΑΜΕΝ ΠΑ-Ο-ΤΟΝ! ΕΝ-ΝΑ ΦΑΜΕΝ ΠΑ-Ο-ΤΟΝ"!!!
........

13 σχόλια:

  1. είσαι τυχερός. δεν άκουσα την κόρη μου να μου πει μια φορά ότι πεινά. μια φορά να ζητήσει από μόνη της κάτι να φάει. πάντα με το παρακάλιο, πάντα με τον εκβιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η δική μου δεν μπορεί να δει τηλεόραση χωρίς μια κούππαν special k μπροστά της. ΘΕΛΩ ΚΟΡΝΦΛΕΚΚΚΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχα...ωσπου δεν ζητά λουκάνικα κρασάτα που είναι και αουτ οφ σηζον καλά πάτε!! καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνα, ακόμα έν άκουσα για μωρόν που να τρώει κανονικά. Ή πολλύν, ή με το ζόριν. Είμαι της άποψης ότι άμαν πεινάσουν , εννά φαν. Φυσικά πρέπει να τρων τζείνον που πρέπει, όϊ ότι τους έρτει. Άσε, εν βάσανον...!
    Ποδηλάτη, διατηρά την γραμμήν της που τα τωρά η κόρη σου?
    she demon, εδοκίμασεν τα ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά εφάετε το "παοτόν" σπίτι οξά εγλυππάρετε την; χεχεχε
    Έτσι εν τα μωρά...το καθέναν έshει την άποψην του (ανάλογα φυσικά τζαι με την όρεξη του κάθε φορά) στο θέμα του φαγιού. Εμάς αν δεν τσακκίσει 3-4 "κόκο" (πισκόττα) εν σιουρκάζεται μες το καροτσούϊν του σούπερμαρκετ ώσπου να κάμουμεν το ψούμνισμαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσει ο υιός! Έν τσςάκκος! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AXAXAXAXAXAAAAAAAA.....

    Eφύρτηκα !!! Μόνον τούτο λαλώ

    Πάω για ένα παωτόν να φέρω το νού μου ;-)

    Υ.Γ: Eν είσhε καλύτερη εικόνα να βάλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παγωτόν ΗΡΑΚΛΗ φαντάζουμαι....

    κάτι επήεν λάθος με το template σου, εχάθηκεν η φώτο του header σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ινβίκτους, υπομονήν. Τουλάχιστον ακόμα ελέγχεται με το καροτσούϊν...
    Ευχαριστώ Κυπριακόφωνε
    Κκουλλά, άρκεψα τα τζιαι γω τα παγωτά. Ένι ιμπορώ να τον θωρώ να τα τρώει μανιχός του!
    Παγωτόν Καρφούρ φίλε μου, πακκέττον των 16!
    Θέκκιου για την παρατήρηση, να το σάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια καλησπέρα από Αθήνα. Η διάλεκτος σας μοιάζει με τη δική μου, Κρητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλωςόρισες φίλε μου! Ναι, μοιάζει σε πολλές λέξεις. Και προσωπικά είμαι λάτρης της Κρητικής προφοράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. diladi laloyn tzai oi kritikoi paoton??? (: (: (xerw to en saxlamares p lalw)

    ΑπάντησηΔιαγραφή