Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Λουκάνικα κρασάτα!


Την περασμένην εφτομάδαν, είχαμεν παρέαν έσσο, μιαν οικογένειαν φίλων.  Τωρά που εμπήκεν τζιαι το καλοτζιαρούδιν τζιαι άρκεψεν τζιαι το μουντιάλ, εν η χαρά μου να γυρίζω την TV προς την βεράνταν, να τρώμεν τα σουβλόυθκια μας τζιαι να πίνουμεν τες μπύρες μας.  Έπρεπεν όμως να παραγγείλουμεν, γι αυτόν ανέλαβα να πιάω τηλέφωνο σε έναν σουβλιτζίδικον που εδοκιμάσαμεν πρόσφατα τζιαι άρεσεν μου.  Παραθέτω την συνομιλίαν μου μαζίν με τον υπάλληλον/ντελιβεράν:
(Ε= Εγώ, Υ = Υπάλληλος).
Ε - Καλησπέρα, να κάμω μιαν παραγγελίαν για ντελίβερι σε παρακαλώ?
Υ - Ναι καλό, πέτε μου.
Ε - Θέλουμεν 2 σουβλάκια, 3 μιξ, 2 γύρους χοιρινόν τζιαι μιαν λουκάνικα κρασάτα.
Υ - (Σκεφτικός) Μα έχουμεν λουκάνικα...?
Ε - Ξέρω?  Έν έσιετε?  Το μενού σας πάντως έσιει τα πάνω...
Υ - Έναν λεπτόν.  Μάστρε!  Έχουμεν λουκάνικα?
Πάυση.
Υ - Έν έχουμεν λουκάνικα.
Ε - Ε καλάν. Έν πειράζει. 
Υ - Να μεν φέρω?
!!!!!!!
Ε - Ε αφού είπες ότι έν έσιει!
Υ - (σκεφτικός πάλε).  Ννναί.  Καλάν.  Σε σαράντα λεπτά εννά τα φέρω.
Ε - ΟΚ.
Σε πιο λλίον που σαράντα λεπτά, έρκεται ο τύπος με την μοτόραν.
Υ - Καλησπέρα!  (εκατάλαβα ότι εν τζείνος που την χαρακτηριστικήν του φωνήν).
Ε - Καλησπέρα.  Εν ούλλα έννεν?
Υ - (Χαμογελαστός) Ναι.  Θκυο σουβλάκια, τρεις μιξ τζιαι θκυο γύρους χοιρινόν.
Ε - Τα λουκάνικα πούντα?
Φεύκει το χαμόγελον, ανοίουσιν τα μμάθκια του τζιαι θωρεί με χάσκοντα!
Αρκέφκω τζιαι γελώ τζιαι αφού εκατάλαβεν ότι τον επείραζα, άρκεψεν τζιαι εγέλαν τζιαι τζείνος...

13 σχόλια:

  1. Μόνον εμέναν ετρέξαν τα σάλια μου που τη φωτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-D
    Χεχεχε, εταράξαν που την δουλειάν αλόπως.
    Πολλά θετικό εκ μέρους τους η προθυμία στο τηλέφωνο τζαι το χαμόγελο.
    Εν μας εσυνηθίσαν έτσι οι παραπάνω.

    Εν πειράζει στο τέλος νομίζω. Εν ήταν νάκκον παράτζαιρα για λουκάνικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @invictus: οχι ετρέξαν και τα δικά μου!!! και γουργουρίζει και η κοιλιά μου. δυσκολη ώρα που διάβασα το ποστ. πεινώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήταν ακόμα πιο ωραίο αν όντως σας έφερνε λουκάνικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Invictus, homo, Ρίτσα:
    Παραγγείλτε τζιαι εν που λλόου μου!
    Μανα: Εν τότε που θα τον εθώρουν εγώ σαν τον χαντακωμένον!
    Κουλλά: Επεθυμήσαμεν να μας εξυπηρετούν καλά τζιαι να μιλούν την γλώσσαν μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. extypisa thkio extes tziai ena sucuk pasturma, en exoun lathos (a re katapsiksi ti tha ekamna dixa sou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λουκάνικον, παστουρμάν τζαι μπυρούαν τσακρίν! Άνευ λάθους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα λουκάνικα τα κρασάτα εν χειμερινό έδεσμα. τζάκι, κρασούιν τζε λουκάνικα. άτε να δώ α!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. she demon, το καλοτζιαρούϊν με την μπυρούαν, πάσιν ούλλα, όπως λαλεί τζι ο Ινβίκτους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1. εγώ γιατί εκατάλαβα ότι σε 40 λεπτά ήταν να σου φέρει τα λουκάνικα?

    2. μα έσιει ακόμα κύπριους δελιβεράδες?

    3. το χρώμα του βλογ σου θυμίζει μου μους σοκολάτας τζι εν βάσανο...αχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επείνασα :) ωραία ιστοριούα. σςαίρουμαι που μερικοί κυπραίοι διατηρούν την γελωσύνην (χιουμορ) τους κόμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή