Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Ε κανεί σιόρ, κανεί!

Εν γινίσκεται μάνα μου.  Εν καθαρή κλεψιά τα ευλοημένα!  Μα ποιον περιπαίζουσιν σιόρ?  Ενομίσασιν ότι εν με μαλάκες που έχουν να κάμουν?
Έχουμεν και λέμεν.  Τιμή αργού πετρελαίου διεθνώς: $87.15 την βαρέλαν, στες 3/5/2010.
Κατραφατσιά μες τούντην περιρρέουσαν ατμόσφαιραν (επεθυμήσαμεν το έννεν?) τζιαι λόγω αυξημένων ανησυχιών για την ανάκαμψην της παγκόσμιας οικονομίας.  Αποτέλσμαν?
Ππέφτει η τιμή σε 18 μέρες, φτάνει τα $64,24 την βαρέλαν (με την βαρέλαν μαζίν).  Κάτω κατά 26% σε παρακαλώ.  Περιμένουμεν καμιάν ανακοίνωσην που τον υπουργάτσαν της βιομηχανίας μας...τίποτε.  Ώσπου τζιαι εκαήλησεν τζιαι είπεν το σοφόν: "Η πτώση της τιμής δικαιολογεί μιαν μείωσην μέχρι τζιαι 2-2,5 σεντ..!"  Λεβέντη μου!  Μα ίνταλως τα έφκαλες?  Πας το αριθμητήριον που σου έδωκεν η γιαγιά σου που' σουν δημοτικόν?  Το 26% = 2,5% στην Κύπρον?   Τζιαι πρόσεξε!  Επεριμέναμεν εφτομάες για τούντην μείωσην.  Όϊ όπως πριν που άμαν ήταν σταθερή η τιμή έξω, ή ανέβαινε κατά κάτι σεντς, ττουπ!  κάθε εφτομάδαν επαραλαμβάναν φορτίον οι εταιρείες, πιο ακριβά.  Τωρά, μια φοράν επαραλάβασιν.  Τζιαι το άλλον?  Δημοσίευση του Φιλελεύθερο:
"Δεν δικαιολογείται για τις εταιρείες πετρελαιοειδών μείωση στις τιμές των καυσίμων, αφού, όπως αναφέρουν, οι διεθνείς μειώσεις στα καύσιμα έχουν αντισταθμιστεί από την αύξηση του δολαρίου."

Τον τζιαρόν όμως (11/7/2008) που το καταραμένον ετιμάτουν $147,77 (χωρίς την βαρέλλαν) ΔΕΝ ελοάρκαζεν κανένας την τιμή του ευρώ έναντι του Δολαρίου, που επήεν ως το 1,6038.
Αλλά άμαν η λαϊκή κυβέρνηση περιμένει που τους φόρους στα καύσιμα να τα τζιεπώσει, τι να πούμεν?  Να σσιύψουμεν τζι άλλον???

18 σχόλια:

  1. pes ta pes ta!!na doume ti alo 8a mas zitisoun!!na ftinoume emine mesa etsi opos epie i timi!en na paenoume tze emis voulgaria na genoume varelia tze na erkoumaste opos kamoun oi kalamaraes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υποψιάζουμαι ότι οι εταιρίες εις την Κύπρον αγοράζουν καμπόσον πετρόλαον άμμαν η τιμή έν πολλά ψηλή τζςαι περιμένουν την επόμενην φοράν για να αγοράσουν άλλον. Έν γιαυτόν που επικαλούνται την τιμήν που αγοράσαν αρχικά το πετρόλαον.

    Εξ ου και ετοιμάστηκεν νομοσχέδιον για να μπορεί ο υπουργός να καθορίζει τες τιμές. Ελπίζω ότι εννά ψηφιστεί σύντομα που την βουλήν.

    Με την έναρξην των ΔΜΜεταφοράς εις τες 5 Ιουλίου σκοπεύκω να χρησιμοποιώ το ΙΧ όσον πιο λλίον γίνεται. Τζςαι εμείς σαν λαός πρέπει να αήκομεν το αυτοκίνητον μας τζςαι να απαιτήσομεν καλά ΔΜΜεταφοράς. Να δεις ένταλως εννά ππέσουν οι τιμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρκείς αλλά άμαν πεις να γράψεις γράφεις! Πολύ δυνατό ποστ. Ευγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άμαν πάει πάνω η τιμή του πετρελαίου διεθνώς, αμέσως ακριβινήσκει η πεζίνα δακάτω. Οι πρατηριούχοι όλως παραδόξως εν έχουν άλλον stock καυσίμων.
    Άμαν πάει κάτω η τιμή του πετρελαίου διεθνώς, οι πρατηριούχοι όλως παραδόξως "έχουν stock καυσίμων που επιάσαν με την παλιά τιμή" τζαι πρέπει να λείψει τζίνον τζαι ύστερα να "ρίξουν τες τιμές" τους.
    Η δε κυβέρνηση να αρκείται σε διατάγματα τζαι παρακάλια προς τους πρατηριούχους για να ρίξουν τες τιμές.
    Τί σημαίνει σιόρ κότζιαμου κράτος να παρακαλάτε τον κάθε κουρούπεττο πεζινάρη/πεζινοκουβαλητή για να ρίξει τες τιμές; Πώς εξασφαλίζετε τα δικαιώματα του καταναλωτή τζαι πώς τον προστατεύκετε που την αισχροκέρδια;
    Καθορίστε ανώτατες τιμές τζαι κλείστε τους τα πρατήρια, πιάστε τους την άδεια λειτουργίας αν μεν συμμορφωθούν, βάρτε τους τζαι έναν πρόστιμον γερόν να δώ εγώ αν κάμνουν απεργίες τζαι τατσιλλίκκια!
    Εν κανεί που εν κάμνουμεν τίποτε ως κράτος για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, έχουμεν τζαι τους πεζινάρηες (ή τες εταιρίες πετρελαιοειδών) να κόφκουν τζαι να ράφκουν τζαι να μεν μπορεί κανένας να τους πεί τίποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και η εναλλακτική μας ποια είναι; είτε να περπατούμε, είτε να αγοράσουμε ποδήλατο, είτε να κάτσουμε σπίτι μας, αφού το κράτος φρόντισε να μην έχουμε εναλλακτική λύση μέσα δημόσιας συγκοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εναλλακτική λύση δεν έχουμε, εν δαμέ το πρόβλημα. Αν υπήρχεν εναλλακτική λύση δεν θα υπήρχε τούτη η ασυδοσία και η αισχροκέρδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mallon en sou fteei kamia kivernisi alla en i evropi .Gia na akrivologoume...
    Kai na se rotiso kati.
    An epiae i kivernisi metra pe moy ta na soy ta thimiso.To na kathese kai na thoris shediagrammata kai na fkallis porisma mono athkiasero antrhopo faneroni pou en eshi tpt kalitero an kami.
    Erotisi :Afou esi peripezis ton kosmo me to pios epivalli toys forous , giati na men se peripezoun kai sena oi venziantzies?

    (Oi alloi theloun pliri apeleftheropiisi.Pros deksia merka ennoo)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ππέφτει η τιμή σε 18 μέρες, φτάνει τα $64,24 την βαρέλαν (με την βαρέλαν μαζίν). Κάτω κατά 26% σε παρακαλώ."
    vs
    "Δεν δικαιολογείται για τις εταιρείες πετρελαιοειδών μείωση στις τιμές των καυσίμων, αφού, όπως αναφέρουν, οι διεθνείς μειώσεις στα καύσιμα έχουν αντισταθμιστεί από την αύξηση του δολαρίου."
    OK
    Η αντίστοιχη αύξηση στο δολάριο ήταν 6% To Eυρώ από $1.33 έπεσε 1.25 Ή το $ από Εuro 0,7820 στο 0,80
    Άρα , ποιον περιπαίζουν πάλαι?

    Ακριβές τιμές = υπερκέρδη εταιριών πετρελαιοειδών συν πολλά συνεπακόλουθα, αν το απλουστεύσω στην ουσία όλες οι τιμές αγαθών τζαι υπηρεσιών πάνω. Στρογγυλοποιήσεις τζαι αδικαιολόγητες αυξήσεις παντού. Άρα κερδος του κεφαλαίου.

    Απουσία επαρκών τζαι αποδοτικών Δημόσιων Μέσων Μεταφοράς = χρήση αναγκαστική ιδιωτικού οχήματος, άρα κατανάλωση καυσίμου, άρα είσπραξη φόρου που Κυβέρνηση

    WTF φιλολαική Κυβέρνηση έχουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nekatomeni, τζιαμέ εννά καταντήσουμεν...Φτύμμαν αμόλυβδον έσιει?
    Κυπριακόφωνε, μακάρι να εψηφίζετουν κάτι καλό τζιαι να εφαρμόζετουν. Ήντα ξέρω όμως...
    She Demon: Να σαι κάλά!
    Invictus: Έτσι ένι...Γιατί να μας προστατεύκει άμαν κερδίζουν πας την ράσιην μας ούλλοι? Ετράβησεν τους τζιαι πρόστιμον τες προάλλες, καμιάν 40ρκάν εκατομμύρια. Επκιερώναμεν παραπάνω την πεζίναν. Αλλά τζείνα παν εισ τα ταμεία της μπανανίας...
    Μανα, εφροντίσαν τζιαι για τούτον, να μεν έχουμεν δηλαδή εναλλακτικήν λύσην.
    Ανώνυμε, εν ισχολιάζω σχόλια "ανώνυμων"...SHLAAAAAK!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάμε ούλλοι μια φατσιά να πιάσουμεν TOYOTA PRIUS τζαι HONDA INSIGHT να γινούμεν οικολογικοί. Παντώς εγιώ που τη Γερμανία φέρνω τζαι το ποϊλατίν μου με τη φορτοτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άππαρο να πιάσουμε ούλλοι, όι εν περιπαίζω, κυριολεκτώ, εσκεφτήκετε να πηαίνετε δουλειά με τον άππαρο, να τον δήννεις πόξω, να κατεβαίνεις, πιιιι, σενάρια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ouriste ena post gia to pios heli na epivali neofileleftherismo.Allo sta logia tzia allo oi praksis

    http://www.stockwatch.com.cy/nqcontent.cfm?a_name=news_view&ann_id=118067

    Os tzie dame mahounte na valoun sheri ston ipourgo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε,
    «πριν από την έκδοση του διατάγματος, ο υπουργός Εμπορίου ακούει τις εισηγήσεις της Επιτροπής Παρακολούθησης των Τιμών Πετρελαιοειδών και διαβουλεύεται με τις εταιρείες πετρελαιοειδών, τους πρατηριούχους, τους Συνδέσμους Καταναλωτών και τους διανομείς στα πλαίσια συνθηκών πλήρους διαφάνειας».
    Ποιον εν το λάθος? Γιατί να "διαπραγματεύεται" μόνον με τες εταιρείες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κκουλλά μου, ο άππαρος θα τύχει "φιλολαϊκής" φορολογίας. Επίσης, θα πρέπει να πκερώνουμεν τζιαι αποχετευτικά για τζείνα που εννα αήνει πίσω ο άππαρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εννα το ξαναγραψω το σχόλιο μου γιατι εφαμου το.

    Ο υπουργός εν θα διαλέγεται κάθε φορα με ούλλους.
    Έσιη υπηρεσία που τον πληροφορεί.
    Αν υπάρξει παραβαση εξαγγέλει πλαφόν.
    Τουτος ο νομος ελάλε για να μπαίνει το πλαφόν και στο κεφάλαιο δλδ στες 4 εταιρείες.
    Οσο ο νομος ηταν στην θεωρία εσυμφωνούσε και ο δησυ.
    Αμαν ηρτε το δια ταύτα ,εκλωσε πάλε.
    Μα να πληγεί το κεφάλαιο?
    Παλια του τέχνη κόσιηνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εν ηξέρω ποιος τελικά εξυπηρετά το Κεφάλαιο. ή μάλλον καλύτερα ποιος δεν το εξυπηρετά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή